pondělí 23. října 2017

Kmeny 90

S křížkem po funuse:

Před necelým měsícem se mi poštěstilo dostat se na dlouho vyprodané představení Kmeny do Reduty. Divadlo bylo navázáno na tehdy probíhající výstavu se stejným názvem a číslem 90, kterou jsem, jak je mým dobrým zvykem, za celé dva měsíce nestihla, Přestože jsem chtěla. Hodně jsem chtěla.

Recenzi psát nebudu, to už udělali jiní a líp. Na stejné představení přivedl profesor češtiny Honza Křeček své studenty z Elgartky a mě by zajímalo, co si o představení mysleli. Kmeny totiž nebyly Kmeny 90, jak jsme se domnívala, ale kmeny mé generace, mileniálů. A bylo to zvláčtní, dívat se sama na sebe s odstupem. Zajímalo by mě, co si o nás patnáctiletí studenti mysleli. Jestli se v tom viděli. Nebo se v tom neviděli a měli z nás jen bohapustou srandu.

Jo a zjistila jsem, že jsem už tehdy byla hipster! Vidíš, mami! Vidíš, muži! Žádný pozér! Hipsterka!















Projekt Agropunk: Darina Hlinková
Fotografie 1, 2, 3: Sofia Sämann Krčmářová
Fotografie 4: Adam von Wolfsberg
Fotografie 5, 6, 7: Štěpán Borkovec




Žádné komentáře:

Okomentovat