středa 12. června 2013

Nejsem hodná holka

Zlobím. Snídám koblihy, místo něčeho pořádného obědvám jahody, nemám ráda suchou vodu. Když si připadám tlustá, nejím týden nic jiného než ovesné vločky. Necvičím, protože se nerada hýbu. Ale pod postelí mám běžecké boty a tenisovou raketu. Hurá.
Místo učení právní filozofie a historické mluvnice se dívám na Četnické humoresky(jakože je to k tématu), a protože neumím udržet pozornost ani u nich, překlikávám všude možně i nemožně. Místo, abych se inspirovala pracovitostí, učím ostatní prokrastinovat (mimochodem, ač módní slovo, nedávno jsem ho naučila jednoho sportovního redaktora). Kdybych byla ještě línější, jsem už mrtvá. Někdy strašně lžu.
Vybírám si naprosto nevhodné muže. Jo a co jsem to vlastně chtěla.....fotím naprosto nevhodné fotky.




Fotil Libor Foltýnek ve Zbrojovce.

Zábavná historka na závěr:

Kromě toho neuvěřitelného bordelu na podlaze ležela nalevo ode mě půlka holuba (a jiný fotograf to komentoval, "Neječ, něčím se ti potkani živit musí.") a napravo už hodně dávno chcíplá kočka. A pro uvolnění atmosféry, živá kachna, za kterou se kolébalo pět čerstvě vylíhnutých kačátek...

Žádné komentáře:

Okomentovat